Vă mulţumim că aţi vizitat

Pentru a vă deconecta şi încheia sesiunea, faceţi clic pe „OK”


Întrebări frecvente

Dvs. aveţi întrebări. Noi avem răspunsuri. (Întrebări frecvente)

Aici veţi găsi o mulţime de informaţii solicitate frecvent de clienții Hill's™ - tot ce aveţi nevoie, de la informaţii despre companie şi produse, până la sfaturi despre depozitarea şi achiziționarea produselor. Consultaţi lista de mai jos şi apoi contactaţi-ne dacă încă mai aveţi întrebări.

Întrebări frecvente

Cum determin data de expirare?

Produsele noastre pot fi consumate până la data marcată. Luna şi anul expirării sunt urmate de o serie de litere şi cifre. Acestea indică fabrica în care a fost fabricat produsul, data fabricaţiei, tura, linia şi ora producţiei. Acestea sunt urmate de codul produsului format din patru cifre.

Care este valabilitatea produselor Hill's™?

Noi garantăm că produsele noastre pentru animale de companie sunt proaspete până la data de expirare (sfârşitul lunii) marcată pe ambalaj.

Cum trebuie depozitate produsele Hill’s?

Depozitaţi hrana într-un spaţiu răcoros şi uscat. Temperatura nu trebuie să fie mai mică de 10 ℃ (50 °F) sau mai mare de aprox. 38 ℃ (100 °F). Produsele uscate trebuie depozitate în ambalajele originale. Odată ce produsele la cutie sunt deschise, acestea trebuie acoperite şi ţinute la frigider până la 7 zile.

Consideraţii speciale:

  • Hill's Prescription Diet Canine/Feline a/d trebuie acoperit şi păstrat la frigider cel mult 36 de ore
  • Hill's Prescription Diet Canine n/d trebuie acoperit şi păstrat la frigider cel mult două zile
  • Hill's Prescription Diet Canine j/d™ trebuie acoperit şi păstrat la frigider cel mult cinci zile
Ce cantitate de hrană trebuie să primească un animal de companie?

Ghidurile de hrănire trebuie utilizate numai ca punct de plecare. Cantitatea de hrană trebuie ajustată în funcţiile de necesităţile individuale ale animalului de companie. Pentru mai multe informaţii despre cantitatea de hrană pe care trebuie să o primească un animal de companie, selectaţi un produs şi citiţi referinţele online despre produs.

Ce produse Hill's™ Prescription Diet™ pot fi utilizate cu recompensele Prescription Diet™ Treats?

Vă rugăm să contactaţi Serviciul de consultanţă veterinară Hill’s la nr. 01923 814444 pentru informaţii suplimentare.

Dacă animalul de companie este hrănit cu alt produs Hill's™ Prescription Diet™, cu ce recompense poate fi hrănit?

Vă rugăm să contactaţi Serviciul de consultanţă veterinară Hill’s la nr. 01923 814444 pentru informaţii suplimentare.

Câte calorii conţine fiecare recompensă Prescription Diet™ Treat?

Fiecare recompensă conţine 13 calorii. Prescription Diet™ Hypoallergenic Treats conţin 17 kcal/recompensă pentru câini şi 2 kcal/recompensă pentru pisici.

Mă interesează să lucrez pentru Hill's™. Unde să trimit CV-ul?

Nu. Acest serviciu gratuit este disponibil numai pentru medicii veterinari şi personalul medical veterinar. Clienţii dvs. pot primi asistenţă referitor la produsele Hill's™ la nr. 0800 282438, între orele 09:00 - 16:00, de luni până vineri.

Serviciul de consultanţă veterinară este disponibil clienţilor?

Nu. Acest serviciu gratuit este disponibil numai pentru medicii veterinari şi pentru personalul medical veterinar. Clienţii dvs. pot primi asistenţă referitor la produsele Hill's™ la nr. 0800 282438, între orele 09:00 - 16:00, de luni până vineri.

Cum se poate consulta personalul spitalului nostru cu un medic veterinar despre un caz?

Hill’s™ oferă un serviciu GRATUIT de consultanţă veterinară la nr. 01923 814444.

Cum comand materiale despre produsele dumneavoastră?

Vă rugăm să luați legătura cu reprezentantul Hill’s

Întrebări frecvente pentru Serviciul de consultanţă veterinară Hill's™

Cum pot lua legătura cu Universitatea din Minnesota pentru a verifica stadiul analizei uroliților?

Site-ul web al Minnesota Urolith Center este www.urolithcenter.org, iar nr. de telefon este 612-625-4221; trebuie să vă creaţi un cont online înainte de a putea utiliza site-ul web pentru a verifica stadiul analizei.

Cum aflu cantitatea corectă de hrană pentru scăderea în greutate?

Instrumentul online Healthy Weight Protocol vă poate ajuta să calculaţi greutatea optimă corectă a unui animal de companie supraponderal sau obez pentru a vă ajuta să calculaţi cantitatea de hrană corespunzătoare pentru scăderea în greutate.

De ce Hill’s™ nu oferă mostre cu hrana Prescription Diet™ pentru animale de companie?

Toate tipurile de hrană pentru animale de companie Hill’s™ sunt garantate 100% sau primiţi banii înapoi, prin urmare puteţi utiliza o pungă de orice dimensiune ca mostră şi să o returnaţi la Hill’s™ (fără nicio cheltuială pentru dvs.) în cazul în care clientul returnează punga.

Cum primesc contravaloarea cupoanelor?

Pe fiecare cupon va fi imprimată o adresă la care trebuie să le trimiteţi prin poştă pentru a primi contravaloarea lor. Atunci când trimiteţi cupoanele, este recomandat să trimiteţi informaţiile de contact complete ale clinicii dvs., inclusiv numele clinicii, adresa şi numărul de telefon în cazul în care apar întrebări.

Unde pot face o analiză a uroliților?

Minnesota Urolith Center oferă analize urolit gratuite. Pentru a finaliza procesul de trimitere a probei, vă rugăm să accesaţi www.urolithcenter.org . Instrucţiuni complete pas cu pas pot fi găsite aici

Unde pot găsi o copie actualizată a gamei de produse Hill's™?

Vă rugăm să vizitaţi Cheile Nutriției Hill’s™ Online pentru a găsi informaţii actualizate despre produsele noastre.

Cum accesez Protocolul Hill’s™ Healthy Weight Protocol?

Protocolul se găseşte aici: www.HillsQuickReco.com/HWP. Dacă navigaţi pe acest site pe un dispozitiv mobil, puteţi, de asemenea, descărca şi utiliza aplicaţia pentru a calcula greutatea ideală a animalului dvs. de companie.

Am uitat parola pentru Healthy Weight Protocol. Ce să fac?

Parola dvs. pentru Healthy Weight Protocol este aceeaşi cu parola pentru www.HillsVet.co.uk. Puteţi reseta parola dvs. aici